الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 44 سال و 14 روز سن داره
مامان ریحانمامان ریحان، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

معجزه زندگی ما

دخترم پنج ماهه شد

1393/9/20 21:47
نویسنده : مامان ریحان
510 بازدید
اشتراک گذاری




خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی

 

دنیا فهمید که تو انگار نیمه گمشدمی


زندگی خیلی خوبه چون که خدا تورو داده


روز تولدت برام فرشتشو فرستاده


خدا مهربونی کرد تورو سپرد دست خودم


دستت رو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم


آورده دنیا یه دونه اون یه دونه ، پیش منه


خدا فرشته هاشو که نمی سپاره دست همه


تو نمیومدی پیشم ، من عاشق کی میشدم


به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون توأم

 

 

دخترک نازم پنج ماهگیت مبارک بوسمحبتبوسمحبت

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کبری و دخترعمو مهشاد
21 آذر 93 0:00
سلام وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سر بزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید.
سارینا
22 آذر 93 15:42
الینای قشنگم دوستت دارم.تو دختر عمه زیبا و دوست داشتنی خودم هستی.یه عالمه میبوسمت.
عمه افسانه
6 دی 93 13:27
الینا عزیزم پنج ماهگیت مبارک...عشقی