الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 44 سال و 14 روز سن داره
مامان ریحانمامان ریحان، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

معجزه زندگی ما

رویای شیرین من ...

1393/10/16 19:20
نویسنده : مامان ریحان
460 بازدید
اشتراک گذاری

الینای من ، برایت رویاهایی  آرزو می کنم پر شور و تمام نشدنی

 

  آرزو می کنم 

 

 دوست  داشته باشی

 

آنچه را که باید دوست بداری

 

و

 

فراموش کنی

 

آنچه را که باید فراموش کنی

 

برایت ، شوق ، آرزو می کنم 

 

آرامش، آرزو می کنم

 

و

 

با تمام وجودم از خدای مهربانم می خواهم  وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن می گردد ، لبهایت  در آن

 

نزدیکی باشد.

 

 و هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در  آرامش،  سلامتی و خوشبختی هستی

 

از خدا دیگر هیچ نمی خواهم

 

هیچ آرزویی ندارم

 

رویایم را می خواستم که به آن رسیده ام

 

دنیا را می خواستم که  آنرا بدست آوردم

 

رویایی که همان دنیای من است

 

و تو، دختر نازنینم ،  همان دنیا

 

 و همان رویای شیرین منی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

Ghazal
16 دی 93 23:04
فداااااااااااي اون عكست خشگلم. اميدوارم هميشه شاد باشيد....خيرشو ببينيد ريحانه جونم ❤️❤️❤️❤️❤️
سحر
31 تیر 94 3:43
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
فاطمه
1 مرداد 94 9:04
عالیه !!!